ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   تور و طبیعتگردی در کانادا ویژه تابستان (ظرفیت محدود)

با سودای دیدن همه جای کانادا و یک سفر کوتاه چه کنیم؟

 

کانادا کشور بزرگی است، درواقع یک قاره است !  صدها هزار دریاچه و بهم پیوستن آنها با کوهستانهای بکر و زیبا مناظر وسوسه انگیزی را از کودکی در اذهان مردم سراسر دنیا به تصویر کشیده و وقت سفر که می رسد اولین سؤال این است: پروازمان را برای کجا بگیریم و تور کانادا را از کجا شروع کنیم؟ درواقع پاسخ این سؤال برای افراد مختلف متفاوت است و فرمول ساده ای ندارد.

اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/


شما میخواهید جاهای دیدنی طبیعی، مراکز مهم و تاریخی، مراکز خرید و آوت لتها، و همچنین مکانهای تفریحی را ببینید و احتمالا در رستورانهای محلی غذاهای کانادایی را نیز امتحان کنید، اما نکته مهمی که قطعا در گوشه ذهنتان توجه ویژه ای به آن دارید هزینه ها است. درواقع بنا بر اینکه شما چه بودجه ای برای این سفر در نظر گرفته اید برنامه سفر شما متفاوت خواهد بود. یکی از مشکلاتی که تورهای کانادا به طور سنتی و همیشه داشته اند ارائه یک یا دو پکیج محدود و پیشنهاد دادن آن به همه خانواده ها با سلایق، سن، و شرایط متفاوت است.

 

آبشار نياگارا در يك روز آفتابى

اگر کسی بخواهد بودجه ای بیش از معمول اختصاص دهد و از شرق تا غرب، از پارک گرومورن در نیوفاندلند گرفته تا شهر زیبای ویکتوریا در ونکوور آیلند (جزیره ای در جنوب غربی بریتیش کلمبیا) را ببیند احتمالا بهترین راه سفر با قطار است که بسته به پکیج خریداری شده و شهرهای مورد نظر حداقل ١٢ تا ١٦ روز بطول میانجامد. چنین سفری که از هلیفکس در نوااسکوشیا شروع می شود و تا ونکوور امتداد میابد سفر Coast to coast نامیده می شود و البته می توان با اتومبیل به جزیره پرنس ادوارد و یا با کشتی به نیوفاندلند هم سفر کرد و تور کل کانادا را با قاطعیت به انجام رساند. چنین سفری البته علاوه بر هزینه بالا (بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار کانادا بسته به هتلهای مورد نظر و نوع اطاقها) ايراد دیگری دارد، خسته کننده است و ممکن است برخی از مکانها و اوقات برای شما کسل کننده باشد.

اما بیشتر کسانیکه به کانادا سفر می کنند مایل اند از وقت خود بهترین بهره را ببرند و مکانهای محبوب و شهرهای اصلی و مشهور را ببینند. در این میان نامهایی هست که نمی توان آنها را حذف کرد: مونترال، تورنتو، نیاگارا، ونکوور، و برای کسانیکه زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنند اُتاوا، كبك سيتى، بنف، و،،، ميباشد. فراموش نشود كه صرف ديدن مكانها هدف نيست، بلكه اينكه شما بتوانيد از سفر خود لذت ببريد، استراحت كافى داشته باشيد و خاطره هاى خوب بسازيد در اولويت اول است.

مسئله ای که اینجا مطرح می شود فاصله بسیار طولانی میان این شهرهای محبوب مورد نظر شما است. درواقع بیشتر کسانیکه به کانادا سفر می کنند موقع سفر بین شهرها از مسافتهای طولانی غافلگیر میشوند. برای مثال ونکوور از مونترال ٥ ساعت فاصله هوایی دارد، درست مثل این است که بخواهید از تهران به آلمان سفر کنید، گفتنی است ونکوور با تورنتو، مونترال و اُتاوا ٣ ساعت اختلاف زمانی دارد، وقتی در شرق کانادا ساعت ٨ صبح است اهالی ونکوور در خواب شیرین پنج صبح هستند. بنابراین دو مسئله مطرح است: یکی بحث زمانی و خستگی (و جت لگ مضاعف) و دیگری مسئله هزینه ها (سفرهای هوایی داخل کانادا در هایسیزن هزینه های قابل توجهی دارند، بخصوص اگر در هفته های آخر مجبور به تهیه بلیط باشید). اینجا است که اهمیت برنامه ریزی دقیق و جزء به جزء سفر شما خود را نشان می دهد. 

 

هتل مشهور و قديمى شاتو فرانتناك، كبك سيتى

گاهی افراد ترجیح میدهند بجای یک سفر بقول خودشان "هول هولکی" تور کانادا را در دو سفر جداگانه به تور شرق و غرب تقسیم کنند. تصمیم منطقی هست، ویزای کانادا معمولا برای چند سال (تا انتهای اعتبار پاسپورت شما) اعتبار دارد و با توجه به هزینه زیاد پرواز از شرق به غرب کانادا افراد ترجیح میدهند برای سال بعد برنامه ریزی کنند و کمی بیشتر از همان هزینه را برای سفر از تهران به کانادا اختصاص دهند. مزیت این کار در این است که می توان به صورتی برنامه ریزی کرد که شهرهای اولویت دوم یعنی اُتاوا، کبک سیتی، بنف و،،، را نیز دید و استراحت و آرامش بیشتری داشت.

اما برای کسانیکه مایل اند تور کانادا را در یک سفر بانجام رسانند، همانطور که توضیح داده شد برنامه ریزی روی مونترال، تورنتو، نیاگارا و ونکوور متمرکز می شود. در این میان بسته به اینکه افراد از چه هتلها یا آپارتمانهایی استفاده کنند هزینه ها متفاوت خواهد بود. برای مثال در مورد نیاگارا برخی حتما سوئیتهای رو به آبشار را در نظر دارند که طبیعتا هزینه بیشتری دارد و میبایست از ماهها زودتر نسبت به رزرو آن اقدام کرد. اما فارغ از اینکه شما بخواهید از چه نوع محل اسکان یا هتلی استفاده کنید برنامه زمانی سفر شما تا حد بسیار زیادی در هزینه ها تأثیرگذار است و اینجا است که گرفتن اطلاعات درست و استفاده از راهنماییهای افراد خبره می تواند علاوه بر سفری خاطره انگیز هزینه های شما را تا حد ممکن کاهش دهد.

ما در مجموعه ورود دات کام چه سرویسهایی می توانیم برای شما داشته باشیم؟ در درجه اول مزیت پکیجهای ما در پویا (داینامیک) بودن آن بر اساس تعداد افراد، برنامه سفر مورد علاقه خانواده ها، و همچنین بودجه در نظر گرفته شده است. برخی علاقه ای به مکانهای تاریخی ندارند، گروهی ممکن است علاقه بیشتری به تورهای طبیعتگردی داشته باشند (که خدمات بینظیری برای این افراد با مدیریت مستقیم مدیر مجموعه در استانهای کبک و بریتیش کلمبیا ارائه میکنیم) و برخی خانواده ها ممکن است علاقمند به رفتن به مکانهای جالب برای فرزندان شان باشند. مزیت بسیار مهم دیگر تورهای مجموعه ما استفاده از كاندوهاى مبله لوکس می باشد که علاوه بر امکانات متنوع و بروز از جمله استخر و باشگاههای ورزشی مدرن و،،، هزينه هاى بالاى هتل را ندارد و نهايتا با كاستن از هزينه اقامت باعث ميگردد بتوانيم پكيجها را با مبالغ پايينترى ارائه دهيم (اقامت نیاگارا در مورد همه پکیجها در هتلهای هیلتون، شرایتون و یا ماریوت صورت میگیرد).

  كمپينگ در كوهستانهاى پاك بنف 

توصیه ما این است که بموقع اقدام کنید، در تصمیمگیری قاطعیت داشته باشید و اولویتهای خود را در نظر بگیرید، و به توصیه کارشناسان ما در بخش تورها و گردشگری توجه ویژه داشته باشید که نتیجه سالها تجربه در این سرزمین پهناور می باشد. بدیهی است که هر چه تعداد افراد بیشتر باشد هزینه های اسکان و ترنسفر و تور کاهش میابد، این کاهش برای خانواده ها و گروههایی که بیش از ٤ نفر هستند چشمگیر است.

بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم مقدمات لازم برای از سرگیری تورهای شرق کانادا برای خانواده ها به روال سالهای پیش فراهم شده با این تفاوت که کلیه امور قرنطینه هتل و همچنین قرنطینه ۱۴ روزه نیز در پکیجها گنجانده شده است.

این تورها ۳۰ روزه و برای خانواده های ۴ نفره میباشد و بگونه ای طراحی شده که همه نیازهای اداری و بانکی و همچنین سایر مشاوره های لازم هفته های اول مهاجرت را نیز در بر میگیرد. پروازهای تفریحی بر فراز طبیعت کبک با هواپیماهای توریستی به روال سالهای پیش برقرار است و اقامت تورنتو و‌ مونترال در کاندوهای لوکس طبقات ١۵ تا ۴٢ و نیز اقامت نیاگارا در سوئیتهای دولوکس با دید آبشار طبقات ۱۶ به بالا میباشد.

🔹جهت درخواست لطفا فرم زیر را تکمیل کرده و گزینه «تور کانادا ویژه ویزای اقامت تابستان ۱۴۰۰» را تیک کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند:

🔸 vorud.com/afterlanding.asp

در حال حاضر پکیج تابستان با قیمتهای پایه (بر اساس حداقل ٤ نفر) برای علاقمندان در دسترس میباشد که عبارت از ۳۰ شب اقامت در شهرهای تورنتو، مونترال و نیاگارا میباشد. همانطور كه پيشتر گفته شد قیمتهای زیر برای داشتن سوئیتهای رو به آبشار در هر یک از هتلهای هیلتون، شرایتون، و یا ماریوت براى ٢ شب میباشد. قیمتها شامل پرواز نیست.

۳۰ شب 

نیاگارا، تورنتو، مونترال

گروه ٤ نفره
۱۸,۹۹۹ دلار آمریکا  کل خانواده

در همه شهرها دو روز تور شهر، مناطق ييلاقى، مراكز خريد و آوت لت ها، و همچنين پاركهاى ملى و مسيرهاى پياده روى شامل پكيج ميباشد.  هزينه كروزهاى مختلف كه در اين پكيجها در شهرهاى مختلف در نظر گرفته شده در تمام موارد كمتر از ۵۰ دلار براى هر نفر ميباشد كه مشمول نيست. 

جهت اطلاعات بیشتر و كاستمايز (شخصى سازى) پكيج مورد نظر خود لطفا تماس بگیرید:

001-647-491-0098

واتساپ

001-604-259-4340

تماس از ١٦ تا ٢٤ بوقت تهران جز یکشنبه ها

Info@vorud.com

تاریخ ارسال: 1397/12/12
تعداد بازدید: 13547
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما