ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   خدمات و انواع پكيجهاى ما

گروه ورود دات کام مجموعه ایست که در سال ٢٠١٤ توسط پارسا مريخ پور (كه خود در سال ٢٠١٣ به كانادا مهاجرت كرده بود)  به منظور ایجاد تسهیلات در ورود ایرانیان تازه وارد به کانادا، ارائه تورهاى شهرى و طبيعتگردى به گردشگران، تأمین مسکن موقت مناسب برای مهاجران و دانشجويان، ارائه خدمات بيمارستانى و اطلاعات مورد نیاز براى مادران باردار (و مشاوره دريافت پاسپورت نوزاد) تأسیس گردیده است. همچنين كسانيكه با ويزاى توريستى (مالتيپل) وارد ميشوند و علاقمند به دريافت اقامت دائم كانادا هستند توسط همكاران مشاور مهاجرت رسمى ما راهنمايى ميشوند و خدمات مورد نياز را دريافت ميكنند.

مشکلاتی از قبیل خستگی ناشی از سفر طولانی، جت لگ ناشی از تغییر زمان بیولوژیک، سؤال و جوابها در فرودگاه و پر کردن فرمهای نا آشنا از بدو ورود، حمل چندین چمدان کوچک و بزرگ، سردرگمی، ضعف زبان، نا آشنایی با محیط، بی اعتمادی، غربت، تنهایی... همه و همه تجربه ی مشترک تمامی تازه واردان در روزهای اول مهاجرت است. اینکه شما به عنوان تازه وارد بدانید کسی در فرودگاه مقصد در انتظار شماست علاوه بر دلگرمی و حس اطمینان می تواند با کاهش مشکلات و سختی ها برای شما و خانواده تان ورودی شیرین و به یاد ماندنی به سرزمین پهناور کانادا را در پی داشته باشد.

سرویس اسكان در کانادا (خدمات بعد از ویزای کانادا) مجموعه خدمات پس از ورود می باشد که به منظور هموارسازی راه پیش روی مهاجران در اولین روزهای مهاجرت، اسکان اولیه آنها، پرهیز از هزینه های اضافه، جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی و اطمینان از روند صحیح پیشرفت کارها ارائه میگردد. برای کسانی که محدودیت مالی دارند و نمی خواهند از سرویس افترلندینگ استفاده کنند سرویس مسکن موقت نیز با هزینه ای ناچیز ارائه می گردد که مهم ترین نیاز تازه واردان یعنی یافتن محل اسکان موقت را برآورده می سازد.

انواع پكيجها
خدمات گروه ورود دات کام در بخش سرویس اسكان و تورها شامل پنج (٥) پكيج متفاوت می باشد:

١- پكيج اوليه اسكان و ترنسفر

٢- پكيج كامل اسكان، تور و همراهى مترجم ويژه مهاجران

٣- پكيج ويژه دانشجويان

٤- پكيج ويژه مادران باردار

٥- تور كامل كانادا بهار و تابستان ٩٨

جهت سفارش هر يك از بسته هاى فوق لطفا اينجا كليك كنيد.

در حال حاضر تمامى اين سرويسها در شهرهای مونترال، ونکوور، تورنتو، اُتاوا، كلگرى، كينگستون، كبك سيتى و هليفكس قابل ارائه می باشد. همچنين براى خدمات در *شارلوت تاون و *ادمونتون در صورتيكه حداقل دو (٢) ماه پيش از پرواز اقدام گردد امكان ارائه خدمات داريم. سرویس مسکن موقت با امکان تهیه مسکن موقت متناسب با توان مالی متقاضیان در شهرهای گفته شده قابل ارائه می باشد.

تاریخ ارسال: 1393/4/21
تعداد بازدید: 21531
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما