ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   تور اكتشافى كانادا؛ تورنتو، مونترال، ونکوور

تورهاى اكتشافى كانادا با ما: تورنتو، مونترال، ونکوور، اُتاوا، کبک

این روزها بیشترین سفرها به کانادا بمنظور گردشگری و بررسی شرایط جهت اقدام برای اقامت دائم و تحصیل فرزندان در آینده است. اگرچه ممکن است شما براى كار و تجارت، تحصيل، يا زندگی دائم به كانادا آمده باشيد، در هر صورت اولین روزها پر از عطش دیدن مکانهای مختلف و اشتیاق برای کشف سرزمین جدید است، آن هم سرزمینی که بسیار متفاوت از سرزمین مادری است و البته بسیار پهناور میباشد. اولين ابهام هميشه درباره انتخاب شهرها است، اين پرسش كه بهترين شهرهای كانادا براى گردش و یا زندگی كجاست؟ كجا ارزان است؟ كجا امكانات بهترى و جالبتری برای دیدن دارد؟ در يك تور ارزان كانادا نياگارا مهم تر است يا هزارجزيره؟ كجا بچه ها شادتر ميتوانند زندگى جديد را شروع كنند؟ و يا كجا براى كسب و كار خوب است همواره ذهن همه را بخود درگير ميكند. بهترین توصیه همیشه مشاوره با کارشناسان ما در بخش تور و طبیعت گردی کانادا بوده و هست (این قسمت مستقیما توسط پارسا مریخ پور مدیر و مؤسس وبسايت ورود دات کام اداره میشود كه در طبيعت گردى و عکاسی از طبیعت کانادا تجربه چندين ساله دارد). اما بهتر است اینجا نگاهى جامع و کلی به شهرهای اصلی کانادا و مکانهای توریستی آنها داشته باشیم: ویژگیهای شهرهاى اصلى کانادا کدام است؟

براى ديدن وبلاگ پارسا مريخ پور و عكسهاى #طبيعت_گردى در #كانادا  اينجا كليك كنيد.

*توجه: امکان ارائه تور بصورت تک شهر برای هر یک از سه شهر اصلی تورنتو، مونترال و ونکوور در سراسر سال موجود میباشد. هزینه هر پکیج بسته به تعداد نفرات خانواده و زمان ورود متفاوت است. لطفا حداقل ١ ماه قبل از پرواز كانادا (و ترجيحا ٢ ماه قبل) جهت عقد قرارداد با ما در ارتباط باشيد. جهت جلوگيرى از هزينه هاى اضافه توصيه ما اين هست كه قبل از تهيه بليط از ما مشاوره بگيريد تا بهترين مسير بين شهرهاى كانادا براى شما برنامه ريزى شود.

تورنتو: اگر توریست هستید تورنتو را حتما باید ببینید که بزرگ ترین شهر کانادا با بلندترین خیابان دنیا بطول ٩٦ کیلومتر با نام خیابان یانگ میباشد و جاذبه هاى بینظیرى براى شما دارد. اگر به کانادا مهاجرت میکنید و در فکر بیزنس و تجارت هستید آدرس را درست آمدید، بهترین فرصتها براى کسب و کار در تورنتو هست. این شهر ٦ میلیون نفرى مرکز استان اُنتاریو و قطب تجارت کانادا است. وسعت بسیار زیادى دارد (بیشتر از تهران) فضاهاى سبز بى پایان و استانداردهاى خوب براى زندگى در آن تعریف شده. تورنتو براى کسانیکه شلوغى را دوست دارند شهر پر تردد و زنده اى است. در سالهای اخیر با تلاش همکاران عزیز ما در تورنتو امکانات بسیار خوبی برای ارائه انواع تورها به هموطنان بدون هرگونه واسطه ای برقرار میباشد.

یادآوری مفید: ورود دات کام در تهران شعبه، نماینده یا همکار ندارد، همه همکاران مستقر در شهرهای کانادا و همه قراردادها نیز با دفتر مرکزی واقع در مونترال و با امضاء پارسا مریخ پور میباشد و همه مبالغ فقط به حساب صراف مورد اعتماد مجموعه در تهران واریز میگردند. از ابتداى سال ٢٠١٦ تورهاى لاكژرى ونكوور-تورنتو و همچنين تورهاى ارزان مونترال-تورنتو در ٢ كلاس متفاوت براى هر نوع سليقه در دسترس ميباشد. (تور بنف و ليك لوئيس در قالب تورهاى غرب كانادا با مديريت مستقيم پارسا مريخ پور مدير مجموعه ارائه ميگردد).


نمای شب تورنتو از دید ناظری در تورنتو آیلند 


از مکانهای دیدنی  و فعالیتهای مختلف در تورنتو که در پکیجهای مختلف گردشگری مجموعه ما برای تورنتو لحاظ شده اند میتوان به: سی.اِن تاور (مشهورترین برج کانادا به ارتفاع 553m)، موزه سلطنتی اُنتاریو، خیابان یانگ، کروز تورنتو آیلند، باغ وحش تورنتو، مراکز خرید متعدد از جمله آوت لت وان میلز، ایتون سنتر، و،،، اشاره کرد. تورنتو پر از ملیتهای مختلف است، آدمها از صبح زود از خانه بیرون میایند و تا شب در حال کار و تلاش اند، مسافتها طولانى است و البته گاهی ترافیکهای پراکنده در ساعتهای شلوغ به چشم میخورد. اگر میخواهید چند سالى را به کار و تلاش بى وقفه بپردازید تورنتو جایى است که شما را رشد می دهد. تورنتو بیشترین جمعیت ایرانیان کانادا را در خود جاى داده است، جامعه ایرانى متمرکز و ثروتمندى دارد، سرویسها، مغازه ها و رستورانهاى ایرانى زیاد دارد و از این لحاظ زبانزد است. بازدید از محله های اعیان نشین و مناطق  بیزنسهای ایرانی از جمله برنامه هایی است که در همه پکیجهای تور و اسکان در تورنتو پیش بینی شده است. محله هاى ایرانى محبوب در تورنتو عبارتند از: ویلودیل، ریچموندهیل، وان، مارکام، تورن هیل. بسیارى دانشجویان نیز علیرغم اینکه دانشگاه یا کالج ایشان در مرکز شهر واقع شده بجاى داون تاون در یکى از این محله ها ساکن میشوند، تمرکز جمعیت ایرانى مهم ترین مزیت زندگى در تورنتو است.


اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/



*توجه: تور دو روزه نیاگارا با دو شب اقامت در سوئیتهای دید آبشار هتل هیلتون برای همه مشترین پکیجهای تور و اسکان تورنتو ارائه میگردد. همچنین بازدید از یکی از مزرعه های توریستی اطراف دریاچه اُنتاریو در همه پکیجها لحاظ شده است.

نمای زیبایی از آبشار نیاگارا در یک شب تابستان

(عکس از قسمت کانادایی آبشار، سوی دیگر ایالات متحده است)



مونترال: مونترال از قدیمى ترین شهرهاى آمریکاى شمالى و بدون شک توریستی ترین آنها است، با معماریهاى منحصربفرد، بناهاى مشهور، کلیساهای مهم و قدیمی، فرهنگ غنى اروپایى-آمریکایى، و البته بزرگ ترین شهر فرانسه زبان دنیا بعد از پاریس است. مونترال بسیار زیبا است، سبک اروپایی دارد، اولین مقصد توریستها است و بندر قدیمى آن دروازه کانادا به  اروپا بشمار میاید. مونترال بهشت دانشجویان، گردشگران و خانواده های تازه وارد است که میخواهند هزینه های زندگی را کنترل کنند. سطح آموزش در مدارس مونترال بالا و هزینه های تحصیل در کالجها و دانشگاهها پایین است. در سالهای اخیر بسیاری از مادران ایرانی که برای زایمان و دریافت پاسپورت کانادایی برای نوزادشان وارد کانادا میشوند بیمارستانهای مونترال را انتخاب میکنند، یکی از دلایل این کار هزینه های پائین مسکن، حمل و نقل و بطور کلی زندگی در استان کبک است. محله هاى مورد علاقه ایرانیان در مونترال: داون تاون، کوت ده نژ، ایل ده سوغ (نانز آیلند)، بوراسارد، وست آیلند، ان.دى.جى و کوت سنت لوک. ايرانيان قديمى عمدتا در اِن.دى.جى و وست آيلند مستقر شده اند اما بطور كلى جامعه ايرانى مونترال تمركز تورنتو را ندارد. دانشجويان عمدتا در داون تاون و نزديك ٤ دانشگاه مشهور مك گيل، كنكورديا، دانشگاه مونترال و يوكم اسكان دارند. ٢ دانشگاه كنكورديا و مك گيل انگليسى زبان و يوكم و دانشگاه مونترال فرانسه زبان هستند. از مکانهای توریستی مونترال که در پکیجهای مختلف تور و اسکان لحاظ گردیده عبارت است از: اولد پورت (بندر قدیمی مونترال)، استادیوم المپیک و باغ گیاهشناسی (بوتانیک گاردن)، ساحل رودخانه سن لوران، کلیسای نوتغ دام، کلیسای جامع سن ژوزف، مسیرهای پیاده روی و پارک جنگلی مونت رویال، مراکز خرید و آت لت ها از جمله آوت لت دیستغانت، مغشه سانترال و،،، میباشد.

کلیسای جامع سن ژوزف

(دید از خیابان کوئین مری)


* توجه: مشتریانی که پکیج تور تورنتو-مونترال را خریداری میکنند تور زمینی تورنتو-مونترال را در یک Road trip بیاد ماندنی خواهند داشت و در این تور بازدید از مزرعه و کارخانه بیگ اپل و همچنین کروز هزار جزیره ارائه میگردد که تجربه بینظیری است. هزار جزیره چیست و کجاست؟ به مجموع ۱۸۶۴ جزیره کوچک و بزرگ گفته میشود که در مرز امریکا و کانادا واقع شده اند. جزایر کانادایی در اُنتاریو کانادا و جزایر آمریکایی در ایالت نیویورک آمریکا واقع اند. در كروز هزار جزيره وارد ايالات متحده هم ميشويم (كسى اجازه پياده شدن از كشتى ندارد). بزرگترین جزیره ۱۲۰ کیلومتر مربع و کوچکترین آنها جزایری است كه تنها یک درخت را در خود جای داده اند. برای اینکه جزیره ای در شمارش جزیره ها به حساب بیاید باید ۳۶۵ روز سال بالای آب باشد و حداقل دارای یک درخت زنده باشد! در این جزیره های کوچک و بزرگ، قلعه های عظیم، کاخ های باشکوه، خانه های کوچک و بزرگ، کلبه های چوبی و گاهی فقط یکی دو درخت میبینید. این جزیره ها در اواخر قرن ۱۹ ام محلی برای تفریح ثروتمندان آمریکایی و کانادایی بوده است. بعدها برخی از این جزیره ها خرید و فروش شد، بعضی‌به قیمت ۱دلار !

هزار جزیره و تصاویر ثبت شده در کروز تابستان

ناگفته نماند مونترال که ٤ میلیون نفر جمعیت دارد زنده و پویاست، جوان و پر هیاهو، فستیوالهاى متنوع دارد، هزینه هاى پایین و رفاه بالا دارد، از مزایاى آن براى مهاجران دوزبانه شدن بچه ها است، فضاهاى شهرى براى خانواده ها دارد، تنوع نژادى و شبکه منسجم مترو و اتوبوس دارد، شهر هنرى است، مهمان نواز و براى مهاجران ایده آل است.

* توجه: اگر تور مونترال را خریداری کرده اید تور یکروزه اُتاوا و کبک سیتی قابل ارائه در این پکیج میباشد. در تور اُتاوا بازدید از پارلمان و کانال ریدو و در تور کبک سیتی بازدید از آبشار مونت مورنسی، داون تاون کبک، ساحل سن لوران و همچنین مراسم تعویض شیفت افسران گارد در سیتادل لحاظ شده است.


* فراموش نشود كه مشاوره خريد بيزنس و فرانچايز در كانادا (تيم هورتون، ساب وى،،،) براى همه مشتريان پكيجهاى تور و طبيعت گردى كانادا قابل ارائه ميباشد. تمامى مشاوره ها در زمينه هاى مهاجرتى و خريد بيزنس توسط مشاوران مهاجرت رسمى مورد تأييد ICCRC  كه از همكاران مجموعه ورود دات كام هستند ارائه ميگردد: "هرگز از افراد فاقد صلاحيت مشاوره مهاجرت نگيريد"


ونکوور: ونکوور سومین شهر کانادا به لحاظ جمعیت است و با ٢.٥ میلیون نفر بعد از مونترال قرار میگیرد. ونکوور با توجه به داشتن کوهستان و اقیانوس در کنار هم  بدون شک زیباترین شهر کانادا از نظر طبیعی است، سرماى زمستان ندارد، هوایش معتدل است، بارانهاى زیاد دارد، شهر بسیار مرفهى است، و البته گران است. ونکوور شهرى است که ترافیک و شلوغى تورنتو و مشکلات شهرى و زیرساختى مونترال را ندارد، خدمات و فروشگاههاى ایرانى در نقاط مختلف شهر وجود دارند، آرام است، فرهنگ رانندگى خوبى دارد، و گران قیمت ترین املاک کانادا را در خود جاى داده است. در مناطقی از ونکوور املاکی به ارزش بیش از 40 میلیون دلار در دامنه کوهها جا خوش کرده اند و بازدید از این مناطق در همه پکیجهای تور و اسکان که توسط مجموعه ما در ونکوور ارائه میگردند شامل میباشد. از مکانهای دیدنی ونکوور میتوان به استنلی پارک، پارکهای جنگلی و دریاچه های بیشمار، جزیره ویکتوریا، CANADA PLACE و مراکز خرید و آوت لت مالها اشاره کرد. همچنین پرواز تفریحی نیم ساعته بر فراز شهر و مناطق ییلاقی اطراف برای مشتریان پکیجهای تور و اسکان در ونکوور ارائه میگردد. 

نمای شب داون تاون ونکوور 

محله هاى مورد علاقه ايرانيان در ونكوور عبارتند از نورث ونكوور، وست ونكوور، برنابى، كوكيتلام، و پورت مودى. ايرانيان بخصوص در كوكيتلام و ونكوور نورث دسترسى خوبى به رستورانها و خدمات ايرانى دارند. شبكه مترو در ونكوور اسكاى ترن نام دارد و پوشش خوبى را در برميگيرد. ونکوور یکی از شهرهای ایده آل کانادا برای کسانی است که علاقمند به زندگی در آب و هوای معتدل هستند و میخواهند از مزایای زندگی در یک شهر توسعه یافته و زیبا لذت ببرند.

تابلوهای هشدار رویارویی با خرس در پورت مودی ، ونکوور

(عکس از پارسا مریخ پور)

برای ثبت سفارش پکیجهای تور و طبیعت گردی شهرهای مختلف کانادا فرم زیر را تکمیل کرده، گزینه اول را تیک زده و در قسمت توضیحات شهرهای مورد علاقه برای بازدید را مشخص نمایید: 

https://vorud.com/afterlanding.asp


#ورود خوبی داشته باشید


راههای تماس با ما

تلگرام       0016474910098

واتساپ     0016042594340


تورنتو        0016474910098

مونترال      0014388077705          

ونکوور       0016042594340

گروه تلگرام ما 

https://t.me/joinchat/FAoL-Em8LUnzR07MZPwlGQ


اینستاگرام

https://www.instagram.com/vorud_canada/


ارتباط با مدیریت:

info@vorud.com

* ورود دات کام در تهران شعبه، نماینده یا همکار ندارد


تاریخ ارسال: 1397/12/13
تعداد بازدید: 19164
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما