ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   ويژگيهاى كاندوهاى لوكس ما در كانادا

همه چیز درباره کاندوهاى لوکس ما در کانادا

در سالهای اخیر بسیارى هموطنان که براى سفر یا اولین لندینگ وارد کانادا میشوند فارغ از اینکه گردشگر یا مهاجر باشند بجای رزرو هتل علاقمند به اجاره واحدهاى لوکس براى اقامت اولیه خود و خانواده شان هستند. مشتريان ما نيز از اين قاعده مستثنى نيستند، عمده مزیتهاى زندگى در چنین املاکى عبارتند از تأمین یک محل آرام براى استراحت و رفع خستگى روزهاى اول، بهره مندى از امکانات ساختمانهاى مدرن از جمله انواع تجهیزات ورزشى و تفریحى و رفاهى بویژه براى فرزندان، داشتن یک ورود خاطره انگیز و انگیزش خوب براى شروع زندگى جدید و دورى از برخى مشکلات احتمالى آپارتمانهاى متفرقه و یا هزینه های بسیار زیاد هتل (بخصوص در هایسیزن).

اما اجاره چنین واحدهایى در سه شهر اصلى کانادا چقدر است؟ اگر بخواهیم از مونترال شروع کنیم واحدهاى ٢خوابه لوکس در هایسیزن از ماهیانه ٤٥٠٠ دلار شروع میشوند و بسته به طبقه، ویو، تجهیزات و منطقه تا ٦٠٠٠ دلار نیز متغیر است. در تورنتو و ونکوور طبیعتا ارقام هایسیزن بالاتر است و میانگینى بین ماهیانه ٥٥٠٠ تا ٧٠٠٠ دلار دارد. کاندوهاى مدرن امنیت بسیار خوب دارند (معمولا ٢ نگهبان ٢٤ ساعته)، تمیز اند و به جرأت می توان گفت مشکلات بهداشتى و حشرات ندارند، و همچنین در بسیارى موارد دسترسى به مترو و سوپرمارکت از داخل ساختمان امکان پذیر است. معمولا در چنین کاندوهایى نظافت هفتگى و همچنین پارکینگ را می توان درخواست کرد که طبیعتا با اضافه بهایى صورت میگیرد.

اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/

امکانات در چنین مجتمعهایى علاوه بر باشگاه ورزشى (جیم) مجهز شامل استخر و سونا، سالن یوگا، سالن بیلیارد، سالن مطالعه، پارتى روم با بار کامل و قابلیت رزرو اختصاصى، سالن کنفرانس با قابلیت رزرو اختصاصى، بالکن بزرگ، اینترنت فوق پر سرعت و تلویزیون کیبل و آسانسورهاى هوشمند پر سرعت می باشد. از آنجا که براى بسیارى مشتریان اهمیت دارد، ماشین لباس شویى و خشک کن مجزا داخل این واحدها طبیعتا موجود می باشد.

یکى از مهم ترین مزیتهاى استفاده از کاندوهاى لوکس این است که معمولا طرف قرارداد شرکتهاى بزرگ اند که مدیریت خوب، کارمندان آموزش دیده و سرویسهاى نظافت و تعمیر و نگهدارى بسیار سریع و منظم دارند. در آپارتمانهاى مدرن مشکل سرمایش و گرمایش در تابستان و زمستان وجود ندارد و از همه مهم تر کف، دیوارها، مبلمان و لوازم نو هستند و از کیفیت بالایى برخوردار می باشند.

ما در مجموعه ورود دات کام با چند شرکت خوشنام در سراسر کانادا همکارى داریم و خوشحالیم به اطلاع مشتریان جدید برسانیم که اکثریت قریب باتفاق مشتریان پیشین رضایتمندى کامل از اسکان در چنین مجتمعهایى داشته اند و در بیشتر مواقع در سفرهاى بعد نیز درخواست رزرو در همان ساختمانها داشته اند که این نیز باعث افتخار ما است. جهت رزرو کاندوهاى لوکس لطفا فرم مربوط به خدمات اسکان در کانادا را تکمیل کرده، پكيج مورد نظر خود را انتخاب نماييد و ظرف کمتر از ٢٤ ساعت منتظر تماس همکاران از امور قراردادها باشید. چنانچه کمتر از ٧٢ ساعت به پرواز شما باقیست و نیاز به رزرو مسکن دارید لطفا در اسرع وقت با شماره ٠٠١٦٤٧٤٩١٠٠٩٨ از ساعت ١٦ تا ٢٤ بوقت تهران تماس بگیرید.

#ورود خاطره انگیزى داشته باشید.

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

جهت پكيج تور نوروز و تابستان ٩٨ لطفا اينجا كليك كنيد.


همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا

https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/11/29
تعداد بازدید: 4414
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما