ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   قبل از چمدان بستن براى كانادا بخوانيد !

قبل از ورود به کانادا به این چند نکته توجه داشته باشید:

١- رزرواسیون مسکن بخصوص در تورنتو و ونکوور ترجيحا میبایست سه ماه قبل از پرواز صورت گیرد (بخصوص در هايسيزن)

٢- در هیچ شهرى در کانادا در طول بهار و تابستان آپارتمان اجاره اى مبله زیر قیمت متعارف "وجود خارجى" ندارد، اگر به قیمتهاى پایین برخورد کردید شک نکنید که شامل یکى از این موارد هست: مکانهاى کثیف و غیر بهداشتى، مکانهایى خارج از شهر، زیرزمینهاى غیر استاندارد و مرطوب، وجود بدباگ و موش در محل مورد اجاره، و یا قیمت پایین بمنظور جلب اولیه شما و سپس بالا بردن آن به اشکال مختلف (در ماههاى سرد زمستان مثل ژانويه و فوريه گاهى ميتوان تخفيفهاى خوبى گرفت اما نه الزاما).

٣- خانواده ها توجه داشته باشند در مورد پیدا کردن مدرسه و مهد کودک (دى کر) براى فرزندان فقط با افراد مجرب و داراى اطلاعات کافى صحبت کنند تا باعث سردرگمى و مشکلات بعدى نباشد، اگر نیاز به این خدمات دارید به شما توصیه میکنیم از پكيج خدمات پس از ورود استفاده نمایید.


٤- این روزها مشکلات زیادى در ارتباط با خرید بلیط پرواز براى هموطنان به وجود آمده، فقط و فقط بلیط خود را به صورت حضورى و در آژانسهاى مورد اعتماد خریدارى کنید

٥- چه در مورد ویزاهاى توریستى و چه اقامت دائم، حتما قبل از ورود یا بلافاصله بعد از لندینگ از یک شرکت معتبر بیمه خدمات درمانى براى ماههاى اول پس از ورود خریدارى کنید (این کار براى مشتریانى که بسته هاى خدماتى خریدارى می کنند توسط ما صورت میگیرد). 

٦- اگر هدف شما از سفر به کانادا فقط ویزیت و گردشگرى نیست و بدنبال دریافت اقامت دائم هستید حتما و "حتما" فقط از مشاوره یکى از مشاوران رسمى مهاجرت کانادا عضو آى.سى.سى.آر.سى استفاده کنید (این کار اهمیت بسیار بالایى دارد که ممکن است شما به آن واقف نباشید). 

٧- این روزها فضاى مجازى (بخصوص تلگرام) پر از کانالها و گروههایى است که شایعات و اطلاعات نادرست منتشر می کنند، برخى اُمید واهى میدهند و برخى با شایعات دلهره آور و نگران کننده سعى در فریب تازه واردان دارند، شرط موفقیت در مهاجرت شما بى توجهى به این گفته ها و دریافت اطلاعات از وبسایتهاى دولتى، کانالهاى معتبر و افراد آگاه و داراى حسن نیت می باشد. توصیه ما استفاده از خدمات حرفه اى مهاجرت از سوى شرکتها و افراد مجاز داراى مجوز آى.سى.سى.آر.سى می باشد. کلیه مشتریان که پکیج کامل خریدارى می کنند قبل و بعد از ورود به شهر مورد نظر در کانادا از همکاران مشاور رسمى ما مشاوره میگیرند.

٨- در مورد رزرواسیونهایى که خود افراد و آگهى دهندگان در وبسایت ورود دات کام هماهنگیها را انجام میدهند و شما مستقیما با آنها در کانادا در ارتباط هستید مجموعه ورود دات کام هیچ مسئولیتى ندارد (لطفا مقررات مربوط به سلب مسئولیت را در وبسایت مطالعه نمایید). 

توصیه مهم: در انتخاب شهر زندگى در سرزمین جدید حتما دقت داشته باشید، یک شروع صحیح و با مطالعه می تواند موفقیت شما را تضمین نماید.

وبسایت ما

Www.vorud.com

ورود خوبى داشته باشید

آگهیهاى مسکن سراسر کانادا را اینجا مرور کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/12/02
تعداد بازدید: 3735
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما