ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   وديعه مسكن(سكوريتى دپازيت) چيست؟

ودیعه مسکن چیست؟ خیلى ساده است،،،


همانطور كه ديده ميشود علاقه هموطنان به اجاره آپارتمانهاى لوكس در كانادا و جايگزينى آن با هتل رو به افزايش است، در اين ميان شنيدن يك اصطلاح بنام سكوريتى ديپازيت براى هموطنان ابهام برانگيز شده و وقتى صحبت از معادل فارسى آن يعنى وديعه مسكن ميشود همچنان جاى سؤال براى برخى دوستان باقى است. ودیعه در لغتنامه دهخدا بمعناى امانت، سپرده، و در اصطلاحات مسکن (در همین تهران خودمان) یعنى پولى که به امانت نزد مالک میماند تا اگر آسیبى به محل اجاره یا تجهیزات و مبلمان آن وارد آمد بتواند از آن طریق جبران خسارت کند. ودیعه پول مستأجر است که به امانت براى مدت معلوم نزد مالک یا نماینده وى میماند، در انگلیسى در کانادا به آن Security Deposit میگویند و در فرانسه dépôt. بعد از تحویل بدون کم و کاست مورد اجاره و تجهیزات و مبلمان آن به مستأجر عودت می شود (بازگردانده می شود). آیا ودیعه متعلق به مالک است؟ خیر، نزد وى امانت است.

پس دوستانیکه دایم میپرسند آيا ودیعه اضافه بر اجاره است پاسخ خیر است، #ودیعه ودیعه است, #اجاره اجاره است، ربطى بهم ندارند. در ایران گاهى به آن پول پیش نیز میگویند. در ایران هم مثل هیچ کجاى دنیا بدون ودیعه خانه به کسى اجاره نمیدهند، در کانادا نیز مرسوم است و چنین است. سؤال: آیا بعد از پایان اجاره ودیعه مسکن به من بازگردانده می شود؟ جواب: حتما، چرا که نه، مگر آنکه آسیبى به محل اجاره، در و دیوار یا تجهیزات یا مبلمان توسط شما یا فرزندتان وارد شده باشد. در اینصورت پس از برآورد میزان خسارت الباقى به شما بازگردانده می شود، اگر میزان خسارت بیشتر باشد شما مسئولیت پرداخت کامل خسارت را بر عهده دارید.

بنابراین امید که در مورد ودیعه ابهام زدایى شده باشد. در مجموعه ورود دات کام مبلغ ودیعه همواره ٥٠٠ دلار بوده و هست و اولین مرحله در هنگام عقد قرارداد ارسال تصویر بلیط پرواز و ویزا بهمراه معادل ریالى ودیعه است. تنظیم قرارداد زمان زیادى از همکاران ما میگیرد و بدون پرداخت ودیعه هیچ قراردادى تنظیم نمی شود (و البته هیچ مالکى نیز آپارتمان خود را بدون ودیعه اجاره نمی دهد، مگر شما حاضرید چنین کارى کنید؟). پس در صورت تحویل بموقع و بدون کم و کاست و بدون آسیب محل اجاره ودیعه به شما بازگردانده می شود

ورود خوبى داشته باشيد !

#ودیعه #چیست #ساده #است #همان #پول #پیش #خودمان #است

آگهیهاى مسکن سراسر کانادا را اینجا مرور کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/12/01
تعداد بازدید: 3808
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما