ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   ٦ نكته درباره اجاره آپارتمان در كانادا

٦ نکته درباره جستجوى آپارتمان براى تازه واردان کانادا

١-رزرواسیون قبل از ورود به کانادا: اگر شما از آن دسته از هموطنان هستید که چمدان بسته و بدون برنامه ریزى به کانادا پرواز میکنید بامید پیدا کردن هتل یا آپارتمان به این نکته توجه داشته باشید که این کار می تواند هزینه هاى ماه اول اقامت شما و خانواده تان در کانادا را تا ٣ برابر افزایش دهد. کانادا کشورى مدرن است که تمام کارها در آن از ماهها قبل برنامه ریزى می شود. خانه اى که امروز قراردادش را با شما میبندند ٢ ماه دیگر قرار است خالى و آماده تحویل به شما باشد، در مواقع فورس ماژور و لحظه آخرى همیشه هزینه ها افزایش پیدا می کند و عدم رزرو مسکن پیش از ورود می تواند شما و خانواده تان را بخصوص در هایسیزن با مشکلات جدى روبرو کند، حتما بموقع اقدام کنید تا مجبور به پرداخت هزینه هاى سنگین هتل یا آپارتمان نباشید.


٢-دقت به وضعیت بهداشتى محل: در کانادا مثل هر جاى دیگر دنیا همه انواع خانه ها در قیمتها و شرایط مختلف پیدا میشوند، از آپارتمانهاى نمور و غیر بهداشتى تا خانه هاى استاندارد و یا لوکس در محله هاى خوب. توجه به وضعیت بهداشتى، اطمینان از عدم وجود حشرات مثل بدباگ، سوسک، موش،،، و همچنین سرویس نظافت خوب در ساختمان محل اقامت (بخصوص وقتى حیوانات در بیلدینگها رفت و آمد دارند) از اهمیت زیادى برخوردار می باشد.


٣-توجه به موقعیت محل روى نقشه: اگر شما به عنوان تازه وارد به کانادا میایید باحتمال زیاد در ماه (هاى) اول اتومبیل شخصى نخواهید داشت و بویژه اگر در فصل سرما وارد میشوید نزدیکى محل اجاره به اتوبوس و مترو بسیار حیاتى است. اگر فاصله محل مورد اجاره بیش از ٥ دقیقه تا مترو یا اتوبوس باشد بسیار محتمل است که سختیهاى زیادى متحمل شوید. به حرفها خوشبین نباشید، گاهى به شما گفته می شود نزدیک ایستگاه اتوبوس است، اما توجه داشته باشید در شهرى مثل تورنتو طول شهر در امتداد خیابان یانگ به بیش از ٩٠ کیلومتر می رسد، مطمئن شوید محل اسکان شما دقیقا در کجاى نقشه واقع شده، و چقدر به مراکز خرید، مغازه ها و سرویسهاى ایرانى، و همچنین مکانهایى که در ماه اول با آنها سر و کار دارید نزدیک است؟


٤-نظر ساکنان قبلى: بهترین راه کسب اطلاع درباره یک محل اجاره نظر ساکنین قبلى آن است، می توانید ریویو ها را بخوانید و از نظرات مشتریان پیشین جویا شوید، آنها مدتى در محل زندگى کرده و بهتر از هر کسى از مزایا و معایب محل مورد اجاره اطلاع دارند.


٥-تجهیزات، مبلمان و امکانات محل: براى شما که در هفته هاى اول اقامت در سرزمین جدید هستید و اسباب و لوازمى با خود ندارید، اطمینان از تجهیز محل اسکان به حداقلى از لوازم و تجهیزات الزامى است. لوازم آشپزخانه، مبلمان، ملحفه و بالش و،،، از مهم ترین چیزهایى است که میبایست در حد کافى براى رفع نیاز شما و خانواده تان در آپارتمان مبله تان وجود داشته باشد. 


٦-کدام هزینه ها با شما خواهد بود: حتما در قرارداد اجاره دقت کنید یوتیلیتى شامل هست یا خیر. این هزینه ها می تواند شامل اینترنت، برق، گرمایش، آب گرم، و،،، باشد و گاهى رقم قابل توجهى می شود که اگر در قرارداد به وضوح قید نشده باشد می تواند زمینه اختلاف و بروز مشکلاتى شود.

به روز شده در ژانویه ٢٠١٩

ورود خوبى داشته باشید

جهت استفاده از خدمات اسکان و رزرو آپارتمان یا خانه توسط مجموعه ما لطفا اینجا کلیک کنید.

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19


ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD


تاریخ ارسال: 1397/11/21
تعداد بازدید: 9111
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما