ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   چند توصيه مفيد در طول پرواز به كانادا

چند نکته درباره اولین سفر به سرزمین جدید

بالاخره ویزا را دریافت کرده اید و آماده سفر و شروع زندگى جدید هستید. پرواز کانادا که به پروازهاى ترانزآتلانتیک معروف است (به دلیل عبور از اقیانوس آتلانتیک شمالى) طولانى و در امتداد طول جغرافیایى از شرق به غرب است. به هرصورت سختیهایى بویژه براى خانواده ها با فرزندان کوچک دارد و نهایتا در زمان رسیدن به مقصد افراد دچار اختلال زمان بیولوژیک یا جت لگ میشوند. اگرچه توصیه همیشگى ما براى این خانواده ها پرواز از طریق اروپا است که مسیر را تقریبا نصف می کند و عوارض را کاهش و سختیها را با یک استراحت چند ساعته در پاریس، فرانکفورت یا آمستردام کاهش می دهد. اما در طول پرواز چه باید کرد و از چه کارهایى باید پرهیز کرد؟

١- لباس راحت بپوشید: پوشیدن لباس هاى تنگ جریان خون و تنفس پوست را محدود می کند و علاوه بر احتمال عرق کردن باعث خستگى و کوفتگى در پرواز طولانى می شود. پوشیدن لباس راحت کمک می کند خواب راحت ترى داشته باشید و از کلافگى بچه ها جلوگیرى شود. حتما به فصل و دماى هوا دقت کنید و لباس مناسب با فصل بخصوص در سرماى زمستان کانادا در دسترس داشته باشید تا موقع خروج از سالن فرودگاه با مشکل روبرو نشوید.

٢-درصورت احساس سرما از مهماندار پتو بگیرید: در پروازهاى کانادا معمولا دماى هواى کابین را خنک نگه میدارند، درواقع خیلى خنک تر از آنچه اهالى خاورمیانه احساس راحتى کنند و همیشه افراد از این مسئله شکایه دارند. این کار به چند دلیل است، اولا افراد از برخى جاهاى سردسیر و همچنین اروپایى ممکن است راحت نباشند و دچار گرمازدگى شوند و دوما دماى خنک شرایط بهداشتى بهترى براى داخل کابین بهمراه دارد. بنابراین فرض بر این است که اگر کسى احساس سرما کند می تواند درخواست پتو کند اما براى آنها که گرمایى هستند چاره اى نیست! پس شما نیز اگر احساس سرما دارید از مهماندار پتو براى خود و فرزندان درخواست کنید.

٣-نوشیدنى الکلى و قهوه ننوشید: باور بر این است که نوشیدنى الکلى و همچنین کافئین باعث تشدید عوارض جت لگ می شود و بدن را از حالت طبیعى خارج می کند، بنابراین کمتر الکل و قهوه بنوشید.

٤-آب زیاد بنوشید: نوشیدن آب به کارکرد بهتر بدن و گردش خون کمک می کند، از دستشویى رفتن نهراسید و آب زیاد بنوشید، نوشیدن آب می تواند عوارض پرواززدگى را کاهش دهد.

اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/

٥- قدم زدن: به هر بهانه اى از صندلى خود بلند شوید و در راهروها قدم بزنید، بروید و از پنجره سمت دیگر هواپیما نگاهى به بیرون بیاندازید یا  از مهماندار آب بخواهید و گپى با سایر مسافران بزنید. یکى از مشکلاتى که پروازهاى طولانى براى سلامتى افراد دارد عدم تحرک بمدت طولانیست. هربار که براى رفتن به دستشویى یا هر کار دیگرى از صندلى بلند میشوید به گردش خون در بدن خود کمک میکنید. 

٦- غذاى چرب و پرحجم نخورید: خوردن غذاهاى چرب و پرحجم در پرواز باعث سنگین شدن و احساس کرختى است، ضمن اینکه با پرهیز از خوردن چنین غذاهایى و جایگزین کردن آن با سبزیجات و میوه هاى تازه می توانید بخوبى از عوارض جت لگ بکاهید و تجربه اى خاطره انگیز از اولین سفر خود به کانادا داشته باشید.

ورود خوبى داشته باشید

آگهیهاى مسکن سراسر کانادا را اینجا مرور کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/12/01
تعداد بازدید: 3776
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما