ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   همه چيز درباره فروشگاه كاستكو

فروشگاه کاستکو، مزایا و نکته هایی که باید موقع خرید به آن دقت کنید


فروشگاه کاستکو یک فروشگاه آمریکایی است که در سراسر آمریکای شمالی شعبه دارد. کاستکو به جرأت بزرگترین فروشگاه زنجیره ای است که در کانادا و آمریکا فعالیت دارد. در این فروشگاه هر آنچه بتوان تصور کرد را میتوان خرید جز خودرو ! از پوشاک و مواد غذایی و لوازم منزل و مبلمان و لوازم اتومبیل و مواد بهداشتی آرایشی تا هر آنچه در زندگی روزمره مورد نیاز شما هست. کاستکو حتی پمپ بنزین هم دارد و قیمت آن برای پر کردن یک باک 60 لیتری حدود 5 تا 7 دلار کمتر از سایر پمپ بنزینها خواهد بود. در فروشگاههای کاستکو همچنین قسمتی برای سرویسهای خودرو وجود دارد که عمده خدمات این مراکز تعویض روغن و سرویسهای روتین و البته تغییر لاستیکهای زمستانی به معمولی و بالعکس میباشد.

کاستکو عمده فروشی است، قیمتها مناسب، کیفیت بسیار خوب، کنترلها بسیار دقیق و محصولات بسیار متنوع اند. در مورد کیفیت کافی است که برای مثال میوه های خریداری شده از کاستکو را با سایر فروشگاهها مقایسه کنید، میوه ها همیشه سالم و یک دست اند. برای استفاده از کاستکو میبایست کارت عضویت داشته باشید تا بتوانید وارد فروشگاه شوید و البته به ازای هر خریدی که میکنید بسته به قیمت آن امتیاز جمع میکنید و یا تخفیف میگیرید. عضویت کاستکو انواع متفاوتی دارد که همگی سالیانه است و میبایست مبلغی را برای آن پرداخت کرد. اگر شما خانواده کوچکی هستید که بتازگی وارد کانادا شده اید احتمالا دلیلی ندارد که بخواهید عضویت گران قیمت Executive member را به قیمت 120 دلار خریداری کنید و عضویت Gold Star که سالیانه 60 دلار هست پاسخ نیاز شما را خواهد داد. 

مزیت هاى فروشگاه کاستکو:
١- قیمت مناسب مواد غذایی به صورتى که مقادیر نسبتا عمده را با قیمت مناسب تر خریدارى میکنید.

٢- کنترل کیفیت دائمى به طورى که سلامت و کیفیت مواد غذایی این فروشگاه ابتدا در آزمایشگاه سنجیده و بعد در دسترس مردم قرار میگیرد.

٣- برآورده کردن نیازهاى بهداشتى و پوشاک خانوار با قیمت و کیفیت مناسب.

٤- لوازم خانگى از جمله مبلمان، تلویزیون، لپ تاپ، گوشى همراه و همینطور غرفه عینک و غرفه جواهرات در این فروشگاه موجود می باشد.

٥- خدماتى مربوط به خودرو مثل سرویس هاى اتومبیل و بنزین با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می شود.

٦- فضاى داخل فروشگاه بزرگ و راهروها باز است، امكانات كافى است، پاركينگ باندازه كافى هست و فضاى پارك هر خودرو نيز بزرگ پيش بينى شده.

چه مواقعى نبايد از كاستكو خريد كرد؟

كاستكو براى خانواده ها ايده آل است، محصولات معمولا در پكهاى ٢ تايى يا ٣ تايى بفروش ميرسد، بسته بنديها بزرگ است و قابل تقسيم نيست. اگر شما يك نفر هستيد باحتمال زياد خريد از كاستكو مقرون بصرفه نيست مگر بسيار هوشمندانه خريد كنيد. يكى از راهها اين هست كه با دوستان خريد و سپس تقسيم كنيد تا بخصوص از فاسد شدن مواد غذايى در حجم بالا جلوگيرى شود. 

#ورود به #کانادا با #ورود_دات_کام

ورود خوبى داشته باشید

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD


تاریخ ارسال: 1397/11/30
تعداد بازدید: 3419
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما