ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   پكيج ويژه براى افراد داراى ويزاى مالتيپل


بسته خدماتى ويژه گردشگران يا افرادى كه با ويزاى توريستى بدنبال دريافت اقامت دايم هستند

اين روزها هموطنان زيادى با ويزاى مالتيپل وارد كانادا ميشوند كه قصد آنها نه فقط سير و سياحت بلكه جمع آورى اطلاعات لازم و كسب تجربه براى دريافت اقامت دايم كانادا ميباشد. در مورد دوستانيكه جهت گردشگرى وارد ميشوند كماسابق انواع تورهاى شهرى، طبيعت گردى و همچنين مراكز خريد و آوت لت ها برگزار ميشود. تورهاى طبيعت گردى در شرق كانادا (مونترال، بكرترين مناطق كبك و جزيره پرنس ادوارد و همچنين تورنتو و نياگارا) بر اساس تعداد نفرات و زمان ورود متفاوت است، جهت اطلاع از آخرين پكيج ها لطفا تماس بگيريد: ٠٠١٦٤٧٤٩١٠٠٩٨

اما در مورد دسته دوم، توصيه ما اين است كه حتما از مشاوره مشاوران رسمى و قانونى مهاجرت استفاده كنيد.  لطفا لطفا لطفا از آمدن به کانادا با ویزاى توریستى تحت عنوان "تبدیل ویزا" به اقامت دایم و بدون داشتن اطلاعات و آگاهى و "بدون برنامه ریزى" جدا بپرهیزید که باعث اتلاف عمر، انرژى و پول شما خواهد شد. کسانیکه چنین وعده شیرینى به شما میدهند تنها نیت شان جذب شما و پول شما است، اگر از افراد خبره بپرسید در زمینه مهاجرت هیچ وعده شیرینى وجود ندارد، همه چیز با برنامه ریزى، حوصله، و گذشت زمان بدست میاید و نه یک شبه.

خوشبختانه با تعدد درخواستها و تماسهاى تلفنى از سوى هموطنان داراى ویزاى توریستى همانطور که پیشتر به اطلاع شما رساندیم بسته هاى خدمات پس از ورود طراحى شده که این افراد قبل از پرواز به کانادا می توانند از مشاوره تلفنى مهاجرت استفاده کنند و با کمک مشاورین رسمى و قانونى مهاجرت بتوانیم این عزیزان را در جهت دریافت اقامت قانونى کانادا کمک کنیم. جهت استفاده از این خدمات لطفا فرم را تکمیل کرده و گزینه خدمات تکمیلى پس از پرواز را تیک کنید و حتما در قسمت توضیحات بنویسید "ویزاى توریستى"، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت و مراتب عقد قرارداد انجام خواهد شد:

http://vorud.com/afterlanding.asp

* توجه داشته باشید، تمامى مبالغ قراردادها، مشاوره ها، ودیعه مسکن، مبالغ اجاره و،،، فقط و فقط به حسابى که توسط ما و یا دفاتر ما بشما اطلاع داده می شود میبایست واریز شوند و بدین وسیله از خود در قبال هر رقم پرداختى به افراد غیر مرتبط با مجموعه ورود دات کام سلب مسئولیت میگردد، شایان ذکر است که حتى مبلغ مربوط به مشاوره با وکلاى مهاجرت فقط از طریق همین حساب پرداخت میگردند.

ورود خوبى داشته باشید

کانال تلگرام ما

https://t.me/VORUD

مشاهده همه مقالات

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD


به روز شده در ژانویه ٢٠١٩

تاریخ ارسال: 1397/11/21
تعداد بازدید: 2347
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما