ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   اجاره خانه در كانادا: آسان نمود اول...

نگاهى به چرایى مشکل جستجو و رزرو آپارتمان مبله در کانادا

چرا مسکن موقت به چالشى بزرگ براى هموطنان تبدیل می شود؟ بیشتر هموطنان سطحى از استاندارد زندگى در ایران دارند که نمی توانند آن را پایین آورند، چه به لحاظ بهداشتى و نظافتى، چه از نظر امکانات و تجهیزات و چه از نظر مساحت واحدهاى مسکونى همیشه تفاوت و اختلاف انتظاراتى وجود دارد. استانداردهاى تعریف شده در ایران (و به طور کلى خاورمیانه) با آمریکاى شمالى تفاوتهاى بسیارى دارد، گاهى پذیرفتن این تفاوتها براى ایرانیان مهاجر به کانادا راحت نیست و یا زمان میبرد.

از طرف دیگر بسیارى هموطنان واحدهاى پت فرندلى را در انتخابهاى خود ندارند (مگر سگ و گربه داشته و مجبور باشند) و یا زندگى در مکانهاى کوچک و نمور و کم کیفیت و یا بیلدینگهاى دانشجویى را نمیپذیرند، این طبیعى است. گاهى موردى پیدا می شود اما روى نقشه که میروید خارج از شهر هست، حال آنکه شما هزاران کیلومتر دورتر فقط می توانید عکسهاى واحد را (اگر موجود باشند) قضاوت کنید. با توجه به سرماى زمستانهاى سخت کانادا اهمیت نزدیک بودن به مترو و اتوبوس بسیار زیاد است و این نکته اى است که در مجموعه ما همیشه توجه زیادى به آن شده و می شود. گاهى موردى پیدا می شود که همه ویژگیها را دارد اما تاریخ آن با پرواز شما هماهنگ نیست و مثلا شما ١٤ آپریل وارد میشوید حال آنکه این واحد ١٥ آپریل خالى و آماده تحویل خواهد بود و براى همین یک شب شما این واحد را از دست میدهید.

کانادا کشورى دو فصلى است، به این معنا که بیشتر آدمها فارغ از اینکه مهاجر باشند یا براى سفر آمده باشند ورود در تابستان را ترجیح میدهند حال آنکه ظرفیت پذیرش مسافر در هر شهر محدود است، این باعث می شود که در طول هایسیزن که فصل هجوم گردشگران و تازه واردان به کانادا است همواره مشکل پیدا کردن آپارتمان مبله یا حتى هتل وجود داشته باشد.

از طرفى با پایین آمدن ارزش پول ملى ایران انتخابها محدود و محدودتر می شود چراکه قدرت خرید به تبع آن کم می شود. و دست آخر موج عظیم مهاجرت شهروندان ایرانى است که اکثرا بدنبال اجاره واحد در داخل کامیونیتى ایرانى هستند که ظرفیت محدودى دارد. میبایست بموقع اقدام کرد، حوصله داشت، و بخوبى جستجو کرد تا مورد مناسب پیدا شود.

جهت خرید پکیج اسکان و استقرار در کانادا و انجام رزرو هتل (آپارتمان) در هر يك از شهرها لطفا اینجا کلیک کنید.

آخرين آگهى هاى آپارتمانهاى مبله موجود در سراسر كانادا را مرور كنيد: https://vorud.com/houses.asp

به روز شده در فوريه ٢٠١٩

ورود به كانادا با ورود دات كام


همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD


تاریخ ارسال: 1397/11/20
تعداد بازدید: 2995
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما