ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   كدام پرواز كانادا براى من مناسب است؟

پاسخ به یک پرسش شایع: پروازهاى ارزان و خوب به کانادا کدام اند؟


همه چیز درباره پروازهاى ترکیش به مقصد کانادا:

مزایا:

١-گاهى پروموشنهاى بسیار خوبى دارد ٢-سرویس و غذا خوب و باب میل ذایقه ایرانى است ٣-چینش صندلیها خوب و فضا مناسب است ٤-امکان استفاده از صندلى کلاس کامفرت

معایب
١-پرواز از استانبول تا مقصد در کانادا حدود ١٢ ساعت و طولانیست، از این رو براى خانواده هایى که فرزندان خردسال دارند مشکلاتى بهمراه دارد ٢-امکانات فرودگاه استانبول تناسب خوبى با جمعیت ندارد ٣-همیشه خطر مفقود شدن چمدانها وجود دارد، وسایل و مدارک مهم را در قسمت کارگو قرار ندهید ٤-بر اساس تجربه ما گاهى در سوار کردن ایرانیها سخت گیریهاى بیش از روال معمول وجود دارد.

همه مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

پروازهاى لوفت هانزا به مقصد کانادا


 مزایا:

١-طول مدت پرواز در اروپا شکسته می شود به دو پرواز ٥ ساعته و ٧ ساعته و خستگى کمترى دارد ٢-عوارض جت لگ کمتر است ٣-نظم بسیار خوب در پروازها و همچنین در فرودگاه فرانکفورت.

معایب:

١-درجه حرارت داخل کابین معمولا بسیار پایین است و بخصوص در قسمت دوم که توسط ایرکانادا صورت میگیرد مسافران احساس سرما دارند (میبایست از مهماندار درخواست پتو کنید) ٢-گاهى در فرودگاه فرانکفورت نیاز به پیاده روى طولانى هست ٣-فاصله بین صندلیها بسیار کم است ٤-سرویس و غذا معمولى است.

پرواز قطرى

مزایا:

١-سرویس و غذاى خوب دارد٢-پروازها و مقاصد متنوع است ٣-صندلیها و امکانات داخل هواپیماها کیفیت خوبى دارد ٤-معمولا از نظر اقتصادى بصرفه تر است

معایب:

١-مسیر طولانى و خسته کننده است (بویژه پرواز ١٣ ساعته از دوحه) ٢-بچه هاى خردسال و خانواده هاى پرجمعیت خاورمیانه در این پروازها زیاد است و به طور کلى پر سر و صدا می باشد.

توصيه ما به شما اين است كه ترجيحا از مسير اروپا سفر كنيد تا ساعتهاى پرواز شكسته شود و عوارض جت لگ كاهش يابد، اين نكته بخصوص براى خانواده هايى كه فرزندان خردسال دارند اهميت بيشترى دارد. هميشه پروموشنها و تخفيفهاى پروازى شركتهاى مختلف را دنبال كنيد و بموقع نسبت به خريد بليط اقدام نماييد، با اقدام لحظه آخرى هميشه هزينه ها بالا خواهد بود و اين هم در خصوص مسكن موقت و هم بليط پرواز صادق است. هرگز بليط يك طرفه خريدارى نكنيد مگر زمانيكه اجبارى براى آن داشته باشيد، اين كار باعث هزينه هاى بيشتر و دردسرهاى احتمالى خواهد بود (بخصوص در مورد ويزاهاى توريستى).

بروز شده در فوريه٢٠١٩

ورود خوبى داشته باشید

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/11/19
تعداد بازدید: 3151
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما