ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   مهلت ثبت نام در مدارس خصوصى كانادا



تحصيل در مدارس خصوصى در همه جاى دنيا و از جمله در كانادا مزيتهاى خود را دارد و همواره در اولويت بسيارى خانواده هاى تازه وارد به كانادا ميباشد. خانواده هاى ايرانى نيز فارغ از اينكه با ويزاى توريستى يا اقامت دايم وارد شوند هميشه مدارس خصوصى را در انتخابهاى خود داشته و دارند. لطفا به این نکته توجه داشته باشيد که ثبت نام در مدارس خصوصى خوب کانادا در ماههاى واپسین (جون، جولاى و آگوست) بقدرى پیچیده و مشکل است که تقریبا غیر ممکن مینماید، اگر چه در مواردى فورس ماژور اين كار براى برخى مشتريان با موفقيت صورت گرفته اما گاهى نيز اين گونه اقدام لحظه آخرى فرزندان دانش آموز را از ورود به مدارس خصوصى خوب باز ميدارد و باعث از دست رفتن زمان يا مشكلات از اين قبيل ميگردد. مدارس خصوصى در تورنتو، مونترال و ونکوور همیشه لیست انتظار و یا آزمون ورودى مختصرى دارند و ثبت نام در آنها مقدماتى دارد که چنانچه بموقع صورت نگیرد به هیچ وجه دانش آموز را ثبت نام نخواهند کرد

برخى والدین عزیز با مقایسه با ایران و اینکه احتمالا چون خصوصى است و بحث منفعت مالى هست گمان می کنند با پرداخت شهریه و یا مبلغ بیشتر می توانند فرزندان را ثبت نام کنند غافل از اینکه حتى اگر حاضر به پرداخت شهریه دوبرابر باشید اگر روال ثبت نام را دنبال نکنید و مدارک کامل نباشد و،،، غیرممکن است دانش آموز را ثبت نام کنند و این را افرادیکه در کانادا زندگى می کنند میدانند.

توصیه همیشگى ما اقدام از ژانویه سال پیش هست، یعنى اگر فرزند شما قرار است در سال تحصیلى ٢٠١٩-٢٠٢٠ تحصیل کند میبایست امور ثبت نام از ژانویه ٢٠١٩ پیگیرى شود. بنابراین چنانچه با ویزاى توریستى وارد میشوید و یا اقامت دایم دارید اما مایل به ثبت نام در مدارس خصوصى هستید میبایست در اسرع وقت نسبت به انتخاب محله و مدرسه اقدام گردد.

تمامى مشتریانى که پکیج خدمات تکمیلى را در هر یک از شهرهاى کانادا خریدارى می کنند می توانند از این سرویس جهت ثبت نام فرزندان در مدارس خصوصى استفاده کرده و با اقدام بموقع شانس خود براى مدارس خوب را بیشتر و بیشتر کنند. جالب است بدانید که در بسیارى موارد آزمون ورودى حتى به صورت آنلاین و از ایران قابل انجام است و مهم ترین مسئله براى مسئولین مدارس احترام گذاشتن به لیست انتظارى هست که به هیچ وجه حاضر به پذیرفتن استثناء در این موارد نیستند.

چنانچه مایل به استفاده از خدمات ما هستید فرم مربوطه خدمات اسکان در کانادا را تکمیل کرده و مشخصات کامل سفر و اعضاء خانواده را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم. ورود خوبى داشته باشید، با بهترین آرزوها براى شما در سرزمین جدید.


بروز شده در ژانويه ٢٠١٩

خدمات اسكان در كانادا چيست و چگونه صورت ميگيرد؟

ورود خوبى داشته باشید

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/11/14
تعداد بازدید: 1242
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما