ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   رزرو آپارتمان و پيكاپ فرودگاه در كانادا


رزرو هتل آپارتمان و ترنسفر فرودگاهى در تورنتو، مونترال و ونكوور 

پيك آپ فرودگاه در تورنتو، مونترال و ونکوور در تمام طول سال براى هموطنان  دایر می باشد و بهمراه رزرو هتل آپارتمان به هموطنان ارائه ميگردد. لطفا توجه داشته باشید ارائه تصویر بلیط و ویزا جهت رزرو محل اقامت و سرويس فرودگاه نیاز است. اگر بلیط خود را تهیه کرده اید می توانید نسبت به رزرو و سرویس حمل و نقل فرودگاه اقدام نمایید و ضمن اطمینان از استقبال مطمئن در فرودگاه مقصد از سردرگمى هاى اولین سفر بکاهید و تجربه خوشایندى از ورود خود داشته باشید. رزرو محل اقامت با توجه به بودجه و منطقه مورد نظر شما صورت ميگيرد و تصاوير مربوط قبل از انجام رزرو ارسال ميگرد. در هنگام ورود همکاران ما از ٣٠ دقیقه پس از ساعت لندینگ در فرودگاه مقصد منتظر شما هستند و ٤٨ ساعت قبل از پرواز جهت هماهنگى هاى لازم براى پیک آپ با شما تماس خواهند گرفت. جهت خريد اين سرويس لطفا در تلگرام به امور قراردادها پيام دهيد تا هماهنگى لازم صورت گيرد:   https://t.me/Vorudsupport

 از ابتداى سال  ٢٠١٩ هزینه اين سرویس در مونترال، اُتاوا، كينگستون، لاندن، وينى پگ و كبك سيتى ٣٠٠ دلار و در تورنتو، ونكوور، كلگرى و ادمونتون ٤٠٠ دلار می باشد. این مبالغ براى سه نفر با ٦ چمدان در نظر گرفته شده. در صورتیکه تعداد نفرات یا بار بیشتر باشد به ازای هر ٢ نفر اضافه (بالای پنج سال) مبلغ ٧٠ دلار و هر دو چمدان اضافه مبلغ ٥٠ دلار بر مبالغ فوق اضافه میگردد. هزینه یک چمدان اضافه برابر با ٣٠ دلار می باشد. در صورتیکه متقاضی بار فریت کرده باشد هزینه مربوط به انتقال بار از فرودگاه تا مکان اسکان موقت به شرط عدم تجاوز ابعاد از ابعاد متعارف از قرار هر کیلوگرمی ٢ دلار می باشد که به مبلغ فوق اضافه خواهد شد، در مورد فریت، بارهای کمتر از هفتاد و پنج کیلوگرم نیز معادل هفتاد و پنج کیلوگرم محاسبه خواهند شد.

 

• • ‌‎توجه: ابعاد چمدان بزرگ همراه مسافر عبارت از استاندارد ٣٥*٥٠*٨٠ سانتیمتر می باشد.
• • ‌‎توجه: ابعاد در نظر گرفته شده بار فریت شده حداکثر ٥٠*٥٠*١٠٠ سانتیمتر می باشد.
• • ‌‎توجه: هرگونه تغییر در تعداد نفرات یا چمدانها میبایست حداکثر ٧٢ ساعت قبل از پرواز اطلاع داده شود و در غیر اینصورت متقاضی ملزم به پرداخت کلیه هزینه های اضافی پیش بینی نشده می باشد.





ورود خوبی داشته باشید

جهت جستجوی مسکن در کانادا لطفا  اینجا کلیک کنید و شهر و نوع مسکن مورد نیاز را انتخاب کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD


تاریخ ارسال: 1397/10/25
تعداد بازدید: 2460
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما