ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   نکاتی درباره ثبت آگهی مسکن در ورود دات کام

نکاتی درباره ثبت آگهی مسکن در ورود دات کام


وبسایت ورود دات کام به گونه ای طراحی شده که در آن مالکان و مستأجران بتوانند یکدیگر را پیدا کرده و با هم ارتباط بگیرند. تمامی مراحل ثبت آگهی در وبسایت خودکار بوده و هیچ دخالت انسانی در آن نیست. در صفحه ثبت آگهی همه تلاش بر آن بوده که با صرف کمترین زمان امکان ثبت آگهی مسکن با تمامی جزئیات ضروری فراهم شود. بیشتر قسمتها به صورت چند گزینه ای و یا انتخابی است و اطلاعاتی نظیر مبلغ اجاره و تاریخ شزوع و پایان مورد نیاز است و بدون پر کردن آنها نمی توان آگهی ثبت کرد. آگهی دهندگان می توانند شماره تلفن خود را قرار داده و یا از این کار صرف نظر کنند اما وارد کردن یک ایمیل معتبر بمنظور برقراری ارتباط با مالکان مورد نیاز است. بمنظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی امکان ویرایش آگهی ها وجود ندارد. بنابراین اگر شما آگهی ثبت کردید و اطلاعاتی را غلط وارد کرده اید میبایست آگهی را حذف کرده و مجددا یک آگهی جدید ثبت کنید.

روال کلی ثبت آگهی به این صورت است که پس از پر کردن فرم اولیه ایمیلی برای متقاضی ارسال میگردد و متقاضی بعد از تأیید آن می تواند با ورود به حساب کاربری خود صحت آگهی را تأیید و سپس عکسهای آپارتمان یا واحد مورد نظر را آپلود کند. عکسها به تفکیک برای سالن، آشپزخانه، اطاق خواب، سرویسها و همچنین نمای ساختمان در نظر گرفته شده اند. هر فرد می تواند باحتساب تصاویر تکمیلی مجموعه هشت عکس را ضمیمه آگهی کند. به افرادی که در مدت کوتاه موفق به اجاره دادن واحد خود میشوند توصیه می شود آگهی  خود را حذف کنند تا علاوه بر جلوگیری از تماسهای مکرر امکان سردرگمی برای تازه واردانی که از تهران آگهی ها را مرور می کنند وجود نداشته باشد. افراد بعد از ثبت آگهی نیازی می توانند آگهی خود را در صفحات فیسبوک نیز اشتراک گذاری کنند اما این کار توسط خود وبسایت نیز انجام می شود و تمام آگهی ها در صفحه فیسبوک ورود دات کام و همچنین صفحه خرید، فروش، رهن، اجاره برای ایرانیان کانادا اشتراک گذاری میشوند.

امید که ضمن استفاده از سرویس مسکن ورود دات کام نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت آگهی ها لطفا به Info@Vorud.com ایمیل دهید، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.


تاریخ ارسال: 1396/01/09
تعداد بازدید: 2446
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما