ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   اشتباهات رایج اجاره آپارتمان در كانادا



اشتباهات رایج تازه واردان و اعتماد به چند تصویر زیبا از آپارتمانهای مبله

متأسفانه اخیرا خانواده های زیادی به دلیل عدم توجه به نکات حیاتی در مورد اجاره محل اسکان موقت به مشکلاتی برخورد کرده اند که با کمی توجه میشد از آنها جلوگیری کرد. در کنار مسائل سکوریتی و امنیتی، نبودن نظارت کافی بر آمد و رفتها، مشکلات متعدد در قرارداد با مالکان یا سابلیز دهندگان، یکی از مسائل رایج درباره اسکان موقت در آپارتمانهای مبله همیشه مربوط به مسائل بهداشتی و نظافتی بوده، بخصوص در مورد خانواده هایی که با فرزندان خردسال اقدام به مهاجرت می کنند این مسئله اهمیت دو چندانی پیدا می کند. 

در بسیاری موارد افرادی که از تهران به وبسایتها مراجعه می کنند از آنجا که امکان بازدید از محل مورد اجاره را ندارند به تعدادی عکس بسنده می کنند. این مسئله در مورد وبسیاتهای خارجی و وبسایتهای ایرانی و صفحات فیسبوکی که به تازه واردان خدمات میدهند وجود داشته و دارد. خوشبختانه هموطنان عزیزی که در مونترال، تورنتو، ونكوور يا ساير شهرها هستند معمولا نسبت به تازه واردان هموطن خود با صداقت رفتار می کنند و مسائل و مشکلات آپارتمانهای خود را عموما (اگرچه نه در همه موارد) اعلام می کنند، اما در مواردی دیده شده که افرادی با سوء استفاده از اعتماد طرف مقابل تعدادی عکس زیبا در برابر دیدگان مستأجران قرار میدهند که هرگز بازتاب دهنده واقعیت نیست.


از آنجا که یکی از مسائل شایع همیشه وجود بدباگ در خانه جدید است این مسئله را به تفصیل در وبسایت ورود دات کام شرح داده ایم و سعی بر آن بوده تا دید کلی نسبت به این مسئله داده شود که می توانید این مطلب را در این لینک بخوانید:

http://vorud.com/details.asp?id=59

اما توصیه ما به تازه واردان این است که حتما در گوگل آدرس ساختمان مورد نظر خود را وارد کنند و قبل از امضاء قرارداد از نبود گزارش بدباگ در محل مورد اجاره اطمینان حاصل کنند. خوشبختانه در این زمینه تلاشهای خوبی شده و اطلاعات بسیار خوبی هست که فقط کافیست در مقابل نام و آدرس ساختمان واژه Bedbug Report را اضافه کنید و نتایج جستجو را ببینید. این گزارشها طبقات آلوده را نیز گاهی مشخص می کنند (هرچند توصیه این است که اگر در ساختمانی گزارشهای متعدد اعلام شده سکونت نکنید)، همچنین اکیدا توصیه می شود از دوست یا آشنای مورد اطمینان در کانادا بخواهید محل مورد اجاره را از طرف شما بازدید کنند و وضعیت امنیتی و نظافتی آن را بدقت ارزیابی کنند، لازم بذکر است که ما این کار را برای مشتریانی که قرارداد خدمات بعد از ورود با ما دارند انجام میدهیم و کارشناسان ما بدقت محلهای اسکان موقت را ارزیابی می کنند.

تاریخ ارسال: 1395/05/15
تعداد بازدید: 9389
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما