ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   سگ یا گربه در سفر کانادا داريد؟!

اگر سگ یا گربه در سفر کانادا همراه دارید توجه کنید

این روزها خیلى ها با سگ یا گربه خود به کانادا وارد میشوند و مشتریان عزیز ما نیز همینطور. در اينصورت قبل از پرواز تمامى مدارك مربوط به سلامت حيوان خانگى خود را همراه داشته باشيد و سگ يا گربه شما ميكروچيپ داشته باشد. سگهاى بزرگ را معمولا در قسمت ويژه حيوانات در كارگو (قسمت بار) جابجا ميكنند كه در اينصورت جاى نگرانى نيست چون تمامى پيش بينى ها انجام ميگردد. اما در ارتباط با مسكن در كانادا لطفا به چند نکته توجه داشته باشيد:

١-جستجو و رزرو مسکن شما طولانى تر خواهد بود: بسیارى مالکان تمایلى به ورود حیوانات به واحدهاى خود ندارند و از این رو همکاران ما به مدت زمان بیشترى براى جستجو و رزرو مسکن ایده آل شما دارند.

٢-هزینه اجاره (به دلیل نظافت و،،،) بیشتر خواهد بود: در تمامى موارد اجاره اى مبله که به صورت کوتاه مدت در اختیار گردشگران قرار داده می شود همیشه هزینه نظافت براى واحدهایى که ورود حیوانات آزاد است بیشتر است و این طبیعى است.

اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/

٣-انتخابهاى شما محدودتر است و میبایست در آپارتمانهایى که "پت فرندلى" pet friendly هستند اسکان داشته باشيد و تعداد چنین مجتمع هایى زیاد نیست. از طرفى مسئله بهداشت و نظافت در مجموعه ما اولویتى است که هرگز نمی توانیم از آن چشم پوشى کنیم و بنابراین ما هر واحد پت فرندلى در مجتمعهاى متفرقه را هرگز به مشتریان مان معرفى نمیکنیم. در ساختمانهایى که ورود حیوانات آزاد است اگر مدیریت خوب و نظافتها بموقع نباشند وضعیت بهداشتى به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد و مسایلى از قبیل بوى بد، وجود حشرات و،،، وجود خواهد داشت.  میبایست بموقع اقدام کنيد و حوصله داشته باشيد تا همکاران در امور رزرو مسکن بتوانند واحد ایده آل شما را پیدا و رزرو کنند.

اگر با حیوان خانگى سفر میکنید حتما موقع تکمیل فرم درخواست تور و اسکان گزینه "مناسب براى سگ" و یا "مناسب براى گربه" را در مشخصات مسکن مورد نیاز تیک کنید تا در فايل شما ثبت گردد.

ورود خوبى داشته باشید.

مشاهده همه اخبار و مقالات

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp


تاریخ ارسال: 1397/12/09
تعداد بازدید: 2739
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما