ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   عوارض قهوه براى تازه واردان

توصیه به تازه واردان، در روزهاى اول مهاجرت زیاد قهوه ننوشید !

           

روزهاى اول زندگى در سرزمين جديد با چالشهاى زيادى روبرو است، از آنجا كه همه چيز عوض شده و تازگى دارد نياز به انطباق با شرايط جديد و ياد گرفتن روندها معمولا با اضطراب و استرسى همراه است كه خاطره مشترك همه مهاجران است. يكى از اين تغييرات مهم تغيير در غذاها و عادات غذايى در كانادا (محيط جديد) است كه تفاوت زيادى با ايران (و بطور كلى خاورميانه دارد). در اين ميان عادت مرسوم قهوه خوردن در آمريكاى شمالى كم كم وارد سبك زندگى مهاجران نيز ميگردد. اما نوشيدن قهوه باعث فعل و انفعالاتى در بدن ميشود.

اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/

 با مصرف اولین فنجان قهوه، هنگام صرف صبحانه، فرد آماده فعالیت روزانه می شود. این چالاکی توسط کافئین موجود در آن ایجاد می گردد. کافئین دستگاه اعصاب مرکزی را تحریک می کند. این ماده غیر از قهوه در چای، کاکائو، شکلات و بعضی داروها وجود دارد. کافئین از طریق جدار معده و روده ها طی چند دقیقه جذب شده و توسط جریان خون به تمام قسمت های بدن می رسد. فرد در اثر کافئین، برانگیخته و سرحال شده و می تواند هوشیارانه تر عمل کند، اما مصرف بیش از حد کافئین می تواند زیان آور و مسئله ساز باشد.

همه مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

کافئین، هورمون های استرس را تحریک می کند و ممکن است منجر به افزایش ضربان قلب و فشار خون گردد. کافئین و اسید موجود در قهوه باعث تحریک دیواره معده و روده ها می گردد. این مسئله بخصوص در روزهاى اول مهاجرت که ممکن است تنش عصبى و استرس را بهمراه داشته باشد می تواند باعث آشفتگى روانى و استرس مضاعف شود. گاهى ممكن است خود فرد متوجه نباشد كه منشأ اين بيقرارى كجاست اما اثرات زيانبار مصرف قهوه زياد همچنان در بدن فرد عوارض ايجاد ميكند. قهوه كم بنوشيد، در عوض آب، چایى و دمنوش در روزهاى اول مهاجرت بنوشید !

☕️☕️☕️

ورود خوبى داشته باشید 🌈

گروه تلگرام ما

https://t.me/joinchat/FAoL-Em8LUnzR07MZPwlGQ

همه مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

تاریخ ارسال: 1397/12/06
تعداد بازدید: 1530
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما