ورود اعضا ثبت نام
خانه اخبار و مقالات
   كانادايى ترين فروشگاه زنجيره اى كانادا

به کندین تایر Canadian Tire  خوش آمدید


همه مهاجران در هفته اول خیلى لوازم زندگى جدید را اینجا میخرند، لوازم برقى و آشپزخانه، لوازم سفر و اتومبیل، وسایل تفریح و کمپینگ، ماهیگیرى، شکار. بعد از رسیدن براى خریدن تبدیل 🔌حتما سرى خواهید زد. کندین تایر در سراسر کانادا فروشگاه و پمپ بنزین دارد. شعبه ها بسیار بزرگ اند و در آنها همه چیز غیر از مواد غذایى به فروش میرسند.

از مزیتهاى کندین تایر تنوع بسیار زیاد است، فرض کنید میخواهید سشوار و یا جاروبرقى بخرید، برندها و مدلهاى مختلفى را می توانید پیدا کنید. قیمتها در این فروشگاه منطقى و مناسب هر سلیقه اى هست. اجناس با قیمتهاى اقتصادى در کنار کالاهایى که کیفیت و کارایى بیشترى دارند و گرانتر اند. مزیت دیگر این فروشگاه در دسترس بودن آن است، هرکجاى این سرزمین پهناور که باشید حتما در فاصله کمى یک شعبه از آن را پیدا خواهید کرد. 

اولين #تلويزيون سراسرى #ايرانيان #كانادا را اينجا دنبال كنيد

 http://instagram.com/canadalive.tv/

اگر کالایى را بخرید و تصمیم به تعویض و یا پس دادن (ریفاند) بگیرید معمولا مشکلى نخواهید داشت. این کار را تا ٩٠ روز بعد از خرید با همراه داشتن رسید و همان کارتى که با آن پرداخت را انجام داده اید میسر است. توجه کنید که اگر کالاى الکترونیکى خریدارى کرده این مهلت پس دادن یا تعویض ٣٠ روز می باشد. همچنین اگر کالایى که خریده اید و ایرادى پیدا کرده توسط شرکت سازنده گارانتى دارد میبایست با شرکت سازنده تماس گرفته و از گارانتى همان شرکت براى تعویض یا تعمیر استفاده کنید.

ورود خوبى داشته باشید

آگهیهاى مسکن سراسر کانادا را اینجا مرور کنید.

همه اخبار و مقالات :

https://vorud.com/list.asp?refer=19

فرم درخواست پكيجهاى اسکان در کانادا
https://vorud.com/afterlanding.asp

ممنون که ما را به دوستان خود و مسافران کانادا معرفى میکنید 🗣 https://t.me/VORUD

تاریخ ارسال: 1397/12/04
تعداد بازدید: 2031
پر بازدیدترین مطالب:
پكيج ويژه اسكان مهاجران
تور كانادا ویژه تابستان

اينستاگرام تلويزيون 📺 ايرانيان كانادا

درباره ما 2019© تماس با ما